Post by alarunadbau on Feb 20, 2022 21:35:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Among Us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Among Us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig gull ▞▞▞
▞▞▞ Among Us 2022 version ▞▞▞
Når du starter opp Among Us på PC eller mobile enheter, ... må du starte spillet på PC-en eller iPad, Android-nettbrett eller annen mobilenhet.
Among Us 動作 wtnf
Super kul men jeg liker ikke den nye oppdateringen for man kan ikke skrive det man vil men ellers har dwt vært en kul app
Et absolutt mesterverk. Men det er noen problemer som folk klager over. Serverne er ikke så kraftige. Den trenger jevn og sterk internettforbindelse for å kjøre spillet online. Hvis det bare skjer noe med internett, kobles det fra. Vennligst gjør serverne mer stabile, sterke og optimaliserte.
Morsomt spill å spille med venner
Dette er et flott spill som jeg har spilt i årevis, og jeg prøvde å være positiv da jeg oppdaget at jeg måtte velge hva jeg ville si gjennom begrensede alternativer og jeg kunne ikke skrive fritt under møter og prøve å forklare hvordan jeg så bedrageren var en smerte. Nå kan jeg ikke engang spille. Hver gang jeg prøver å gå for å bli med i et spill, henger appen og sparker meg plutselig ut mens telefonen min laster inn alle appene mine på nytt. Jeg håper dette problemet er løst snart slik at jeg kan leke med roller og sjekke ut de kule nye tingene i butikken!
Among Us Acțiune czbh
JEG HATER DETTE SPILLEY
Injustice: Gods Among Us for Windows - Last ned - Anderbot
App med anbefalt aldersgrense 7 år fra PEGI og 9+ år fra App Store. Android (Google) / iOS (Apple). Årsaken fra Apple er at spillet inneholder
Spillet var morsomt. Jeg hater den nye oppdateringen 😠😠😭
Innersloth • Action og eventyr ... spaceship for departure, but beware as one or more random players among the Crew are Impostors bent on killing everyone!
Kul
Injustice Gods Among us (iOS/Android) 7MILLION MOST WANTED PACK OPENING (Update2.16 ...
Når du la til den nye oppdateringen, kunne jeg se at halvparten på ipaden min var svart
Among Us Crashes på Android. Her er løsningen! - AndroidHow
Hi. Er. Så. Gøy. Og. Leke. Med. Blant. Er
Spill Among Us (Among Us ) online. ... Android-spill på nettet · Among Us spill. Spill Among Us ... Among Us Hide Or Seek
Det er bra fra rollene, så jeg vil ha enda mer, det er skytsengel (ok) vitenskapsmann (detektivs drømmemateriale) ingeniør (SUPER FUN) og shapeshifter (syk) sammen med standardrollene. MEN jeg vil virkelig ha sheriff-rolle du har en pistol og du får et skudd hvert møte sak som ville vært superkult i stedet for å måtte løpe til knappen. og også en spillmodus kanskje som en der du har en lagkamerat (valgt i starten) og du har en push-evne og du må presse dem til et sted å drepe
- Bomulls hettegenser - AMONG US print på brystet - Festet hette - Ubørstet innside - Normal passform Økologisk bomull dyrkes uten bruk av farlige sprøytemidler
Jeg liker spillet, men oppgraderingen
Action Figure 17 cm - Yellow (6500AU4) til 349,- fra ...
Verdt nedlastingen og veldig lite annonser. Bra spill. Nettopp oppdatert - kom halvveis gjennom et spill og fikk en svart skjerm. Prøvd flere ganger syntes å skje etter et møte. Jeg kan nå ikke spille spillet ... oppdateringen din har ødelagt det. Skam Ny oppdatering. Har spilt bra, har nettopp oppdatert den er nå uspillbar! Total etterslep og kan ikke skrive i chat...Jeg bruker en 4g smarttelefon og trådløs tilkobling. Spillet er åpenbart ødelagt igjen for eldre modelltelefoner
For mange feil. Hvis du er crewmate, kan du ikke gjøre oppgaven fordi den omvendte trekantknappen ikke fungerer, selv å trykke på tingene for å gjøre oppgaven fungerer heller ikke. Hvis du er bedrager, kan du ikke drepe selv om det allerede er avkjølt. Noen ganger kan ikke engang sabotere fordi sabotasjeknappen ikke virker. Vennligst fiks dette.
Dette spillet er litt forferdelig, men jeg liker den nye oppdateringen. For det første fordi jeg fortsetter å koble fra. FOR ANDRE kan jeg ikke bli med på en server på bare 2 sekunder. DET FORTSATT AT HAKE. OG TREDJE, når jeg prøver å være vert, fortsetter spillet å sparke meg ut av min EGEN SERVER. Jeg håper du kan fikse det. Men jeg har ikke lavt internett, det er et bevis på hvorfor jeg fortsetter å gjøre forsinkelsene. Men elsker den nye oppdateringen. Så bra..
Bloons TD Battles სტრატეგია eizc
Legg til venneliste vær så snill, det er så rart, hvorfor har du ikke lagt det til ennå, det er et jævla flerspillerspill, hvorfor i helvete har du ikke lagt til en venneliste? Fantastisk spill uansett! Edit: Gikk fra 5 til 3 stjerner dette spillet trenger en freaking venneliste, ikke alle har Discord vet du! (Herregud egentlig? Folk der ute har kanskje ikke Discord? Ja. Svaret er ja.) Fortsatt et morsomt spill! Legg til vennekonsepter.
Ein perfekt app den er gøy og gjere andre smarte
For mange feil. Fiks dem og det er fem stjerner
T-SKJORTE AMONG US TM - Grå | ZARA Norge / Norway
Det er et spill som jeg aldri har sett på både positiv og negativ måte. Utformingen av spillet var ultimate, men forbindelsen er veldig dårligere. Serveren er veldig dårlig. Det er også viktig å håndtere serveren på riktig måte. Helt irriterende når den kobles fra.
Nor jeg har installert har jeg ikke apen
Det er veldig gøyt men det er kjedelig når eg gjør oppgaver og da blir det report body og det andre og da må eg finne tasken min igjen og eg synest det burde vere mindre oppgaver og aldersgrense men uansett veldig bra spill og det er imposter men ikkje crewmate lol og eg synest det burde vere mat inne i dress up som pizza,lollipop,tyggegummi, det er mykje slemme ord i chatten så kanskje dokke burde ta ditta # på dei slemme orda for det er mange folk som blir lei seg av slemme ord som folk seier..
Eh- De nye funksjonene jeg elsker og alt, men spillet krasjer hele tiden, til det punktet hvor det er uspillbart, et stort problem er at jeg ikke engang kan logge meg på for å spille mye tider. , nå må jeg vente hele dagen bare for å prøve å logge meg på, jeg skulle ønske det ville holde meg til å sukke inn i stedet for å logge meg ut når jeg lukker appen, det er veldig frustrerende å ha et spill jeg elsker, men ikke engang får til bestå det første trinnet for å spille.
Best pris på Among Us til Switch - Se priser før kjøp i Prisguiden
Spillet er et flott konsept og veldig morsomt, men jeg er ærlig talt lei av de utallige feilene og feilene. Jeg har gitt Innersloth fordelen av tvilen i 2 år, og jeg kan fortsatt ikke fullføre de fleste spillene mine fordi feil får meg til å koble fra. Skjermen blir svart etter at et spill faktisk er ferdig, og jeg kan da ikke bli med på lobbyer jeg virkelig likte. Spillene mine fryser og jeg blir stående å vandre rundt på kartet alene midt i spill jeg liker. Jeg har aldri hatt et spill med så mange problemer
så mange juksemakere/hackere at det er galskap. nesten hver eneste kamp nå. automatisk stemmegivning, kan ikke gjøre oppdrag og når bedrager kan ikke drepe og så videre. FIKS DET
VERSTE SPILLE NOENSINNE ETTER DEN NYE OPPDATERINGEN nå er jeg sus fordi jeg ikke sier noe i hvert spill jeg hater det pliz få det fikset plizzzzzzzz
Super fin
MY 900 CLUTCH WITH LOGGY | AMONG US - YouTube
Grunnen til at jeg bare gjør én stjerne er fordi folkene i dette spillet er gale. Som om selve spillet er ok, mener jeg at de har gjort en hel masse oppdateringer, og det er litt komplisert og det er ikke så gøy lenger. Men jeg skriver hovedsakelig dette på grunn av menneskene, du kan nesten ikke gjøre noe og de vil fortelle deg at du skal drepe deg selv, jeg spiller dette spillet for moro skyld for ikke å bli fortalt at jeg er en idiot og at jeg burde ta livet av meg selv fordi jeg fant ut at jeg fant ut hvem bedrageren var
Moro
Sugde når e spilte jeg skal aldri spille au igjen
Among Us Märulimängud hmg
Among Us Akčné cfum
Spillet fortsetter å krasje midt i kjøringen, og håndterer heller ikke bra på telefonen min. Prøvde både wifi og mobildata (begge ubegrenset og burde fungere bra eller i det minste anstendig) mye etterslep, og så vil det gå jevnt til plutselig ingenting fungerer og det lukker seg selv. Ingen krasjmelding eller ingenting.
beklager, jeg må endre anmeldelsen min etter at oppdateringer av dette spillet har blitt dårlige, og jeg avinstallerte det fordi du fjernet meldingsskrivingsalternativet og koblet fra automatisk for mange feil og feil i et spill som dette. Jeg må si at det var bra at jeg startet det, men dette spillet på grunn av så mange feil og feil, det er ute av trenden og ingen youtuber som spiller det, heller ikke jeg. Takk skal du ha .
Among Us Action Figure 11,5 cm 2 pack - Actionfigurer
Du kan ikke velge navn
Jeg hadde dette spillet på mitt gamle nettbrett og det var bra, men oppdateringen gikk ut på dato. Jeg fikk et nytt nettbrett og lastet ned dette, og det starter ikke engang. Den spiller innersloth-logoen i begynnelsen, så blir skjermen svart for alltid mens den bare spiller startmusikken.
Jeg personlig elsker dette, men jeg skulle virkelig ønske de kunne fikse det. Jeg har helt grei Wi-Fi og Internett-tilkobling Men hver gang jeg går på denne appen står det koblet fra serveren og idk hva i all verden skal til! Det er et veldig bra og veldig morsomt spill, og jeg har veldig lyst til å spille det, men dessverre kan jeg ikke fordi det er noe galt med det!!! Så den som leser denne anmeldelsen, jeg ville sette pris på å kunne komme tilbake til denne appen og ha det gøy, så kan du gjøre noe med det?
Among Us - Crewmate Edition (PS4) - Bli med resten av mannskapet ditt i et flerspillerspill med samarbeid og svik!
Takk for at du fikset serverproblemet . Men den har fortsatt et problem. Når spillet slutter fryser alle på alle servere, det er derfor jeg ikke kan få bønner og pods. Så vær så snill å fikse dette problemet også. Jeg vil være takknemlig.
Noen glitcher her og der. Problemer med å logge på Google-kontoen! Men ellers, knallbra!
Dette spillet er morsomt! Og de nye oppdateringene er utrolige, og vi setter pris på alt arbeidet du legger ned i det! Men for å være ærlig. Den raske chatten. Det tar mer tid å skrive. Jeg foretrekker den eldre chatten mer. Jeg kan egentlig ikke få ut hva jeg vil si raskere. Ja, det er for å forhindre at visse ting sies. Forståelig, men jeg tror det kan være en annen måte. Brukernavnet randomiseres, men jeg vil gjerne se alle forhåndsinnstillingene for brukernavn. Siden det ser ut til å være en gjeng. Totalt sett foreslår jeg andre å spille!